info@palafexrealestate.com
1035 718 534 90+
برگزاری مراسم عروسی در ترکیه
فضای شیک برای برگزاری مراسم عروسی در آلانیا ترکیه

تقریبا همه افراد دنیا علاقه‌مند هستند تا روز ازدواجشان را به زیباترین شکل ممکن در دفتر زندگی‌شان به ثبت برسانند. اگر نظر ما را بخواهید کشور ترکیه و مخصوصا شهر آلانیا می‌تواند گزینه خوبی برای رقم زدن یک خاطره درجه یک محسوب شود.

ازجمله مواردی که برگزاری مراسم عروسی در ترکیه در شهر آلانیا را تا این حد محبوب کرده است، اقلیم آب و هوایی استوایی آلانیا، امکان برگزاری مراسم در همه فصول سال با بهترین آب‌وهوا، وجود فرودگاه بین‌المللی قاضی پاشا در آلانیا، وجود هتل‌های بین‌المللی بی‌شمار، سرو انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی با کیفیت بالا، در کنار هم داشتن دریا، رودخانه، کوه و آثار باستانی باهم، و امکان برگزاری مراسم عروسی بر روی کشتی است.

یکی از جالب‌ترین موارد برای ایرانی‌هایی که قصد برگزاری مراسم عروسی در ترکیه و در شهر آلانیا را دارند، این است که می‌توانند عقد رسمی بین‌المللی را در این کشور به‌راحتی به ثبت برسانند. خوب است بدانید که نه‌تنها می‌توانید سفره عقد ایرانی و عقد سنتی را داشته باشید، بلکه امکان داشتن عقد آریایی و همچنین دیزاین مدرن با هر نوع تم مدنظر شما نیز وجود دارد.

گروه پالافکس با دقت و حساسیت خاصی که دارد، تمام تلاش خود را کرده است تا این جشن تکرار نشدنی را تا همیشه به‌عنوان یک خاطره خاص در ذهنتان حک کند. یکی از مهم‌ترین خدمات ما این است که تلاش می‌کنیم تا با توجه به بودجه زوج‌های عزیزمان، بهترین انتخاب‌ها را برایشان رقم بزنیم. از طرفی، اگر شما آرزوی داشتن لوکس‌ترین جشن عروسی، در بهترین هتل‌ها، با تشریفات ترانسفر هلیکوپتر، بچل پارتی خاص و یا داشتن خواننده و بندهای منحصربه‌فرد را دارید، نیز کافی است تا با خیال راحت همه‌چیز را به متخصصین ما بسپارید.
شما با پر کردن فرم تماس پالافکس می‌توانید به صورت رایگان از ما مشاوره بگیرید. ما در کنار شما هستیم تا زیبایی این روز را برایتان دوچندان کنیم.

 

چرا عروسی در الانیا

۱-به علت اقلیم شبه استوایی الانیا و تابستان طولانی این شهر ( متوسل روزهای آفتابی در الانیا ۳۰۰ روز در سال می‌باشد)
امکان برگزاری مراسم در فصولی که سایر کشورها درگیر هوای سرد هستن.
۲- به علت توریستی بودن‌شهر ااانیا امکانات پذیرای و فرهنگ‌پذیرایی از خارجیان‌‌در تمامی مشاغل وجود دارد
۳- به علت تنوع وجود هتل ها امکان اقامت مهمانها در کلتیهای مختلف هتلی وجود دارد
۴ – وجود فرودگاه بین المللی الانیا( قاضی پاشا) علاوه بر فرودگاه انتالیا و پروازهای مستقیم از تهران مزیت بزرگی برای مهمان های ساکن ایران خواهد بود
۵- تنوع تفریحات سبب می‌شود مهمانها در زمان های آزاد خود تعطیلات بیاد ماندنی رو تجربه نمایند
۶-از نظر فرهنگ غذایی ترکیه سبب شده آست کمتر کسی رضایت از مزه و ذائقه خوراک و کباب ها نداشته باشد
۷- وجود طبیعت دریا ، رودخانه و کوه و همچنین آثار باستانی روم باستان و همچنین آثار ایجاد شده از دوران سلجوقیا ن سبب شده برای کلیه تم های مورد علاقه زوج ها جهت برگزاری مراسم عروسی امکان اجرا مراسم و یا فیلم برداری وجود‌داشته باشد
۸- امکان برگزاری تور های تفریحی دریایی و غیر دریایی بصورت خصوصی برای رده های سنی مختلف مهمانها
۹- با توجه به قیمت مناسب ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی ، امریکا و دبی برگزاری مراسم از لحاظ اقتصادی بسیار قابل توجه خواهد بود

سوالات متداول عروسی

بله

بله با تنوع فراوان امکان پذیر هست

ترانسفر هلیکوپتر، بچل پارتی خاص، خواننده ها و بندهای سوپر استار،پذیرای با خوراکی ها و نوشیدنی های خاص

بله

با توجه و تم های مد نظرتان تمامی ماههای سال می‌تواند ایده ال و مناسب باشد

بله با تنوع بسیار لوکس و حرفه ایی

تعداد ایده ال برای تم ها و نوع پذیرای متغییر می‌باشد
ولی بصورت کلی ۴۰ الی ۵۰۰ نفر می‌تواند قابل اجرا باشد

بله

بله

مشاوره نیــاز داریــد؟
اگر جواب سوال های خود را دریافت نکرده اید، برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.